https://www.youtube.com/watch?v=F0qoZfSo84o

Cars and planes, areoplanes,
Birthday cake, cold champagne
I would do anything
To share it with you
街上駛過的車 天上劃過的飛機
桌上的生日蛋糕 冰桶裡的香檳
我願傾盡一切
只求與你共度每一個瑣碎或特別的瞬間

I know it could never be the same
But I’m sending pictures everyday
Now I’m so far from home
I’m feeling solo, solo
我知道我們再也回不去從前
但我還是忍不住每天寄給你相片
你就是我的家 但此刻的我卻離家好遠
只能唱著獨角戲 自話自說

Missing you with every breath I take
Wishing you were with me when I wake
Thinking of you my love
What can I do
只要我在呼吸 就無法停止想你
只要我還清醒 就忍不住希望你還陪著我一起
不停地想 不停地想你
但我還能怎麼做

Solo, solo
Feeling so far away, far away
But I gotta find my way, find my way
They tell me don’t go
But I know it’s time to go
Coz I’m singing solo
I’m singing solo, solo 
只能唱著獨角戲 自話自說
我們漸行漸遠 已經漸行漸遠
我也該去尋找屬於自己的道路了
旁人都說 現在還不能走
但我知道 是時候了
因為只剩我還在唱獨角戲 
只剩我還在自話自說

Unlock the door, climb the stairs
Find you asleep on your favourite chair
You’d be surprised that I
Made it so soon
拿出鑰匙打開門 爬上樓看見你
還是躺在那張你最喜歡的沙發裡 熟睡著
你大概會很驚訝吧 
我這麼快就決定要離去

Missing you with every breath I take
Wishing you were with me when I wake
Thinking of you my love
What can I do
只要我在呼吸 就無法停止想你
只要我還清醒 就忍不住希望你還陪著我一起
不停地想 不停地想你
但我還能怎麼做

Solo, solo
Feeling so far away, far away
But I gotta find my way, find my way
They tell me don’t go
But I know it’s time to go
Coz I’m singing solo I’m singing solo, solo
I’m singing solo, solo
I’m singing solo, solo
I’m singing solo, solo
只能唱著獨角戲 自話自說
我們漸行漸遠 已經漸行漸遠
我也該去尋找屬於自己的道路了
旁人都說 現在還不能走
但我知道 是時候了
因為只剩我還在唱獨角戲 
只剩我還在自話自說
自話自說

Solo, solo
Feeling so far away, far away
But I gotta find my way, find my way
They tell me don’t go
But I know it’s time to go
Coz I’m singing solo
I’m singing solo, solo…
我唱著獨角戲 自話自說
我們漸行漸遠 已經漸行漸遠
我也該去尋找屬於自己的道路了
旁人都說 現在還不能走
但我知道 是時候了
因為早已只剩我 還在自話自說
自話自說
 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Angel 的頭像
    Angel

    Angel la Aventure

    Angel 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()